Ми на фейсбуці
Ми у телеграмі
fondsumy-sor@ukr.net
+38 (050) 214-52-29

Підприємцю

Effect #6

Підприємцю

докладніше

Підприємства Сумщини

Effect #6

Підприємства Сумщини

докладніше

Конкурси Фонду

Effect #6

Конкурси Фонду

докладніше

«Електронний» діалог – зручний та сучасний формат взаємодії з органами ДФС

Сьогодні в умовах електронізації сервісів наявність цифрового підпису стала майже необхідністю, особливо враховуючи впроваджене електронне декларування доходів. Електронний цифровий підпис є своєрідним захистом звітності, яка надсилається в електронному вигляді.

Простота та зручність електронного документообігу очевидна, тому все більше платників податків віддають перевагу надсиланню звітності засобами телекомунікаційного зв’язку, тобто через мережу Інтернет.

Для подання податкової звітності в електронному вигляді платник податків перш за все має отримати електронні ключі. Так, підприємство чи підприємець отримує в Акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатки підприємства. Цифровий підпис видається безкоштовно.

Крім того, платник податків отримує в органі фіскальної служби за місцем реєстрації або на офіційному веб-cайті ДФС України чи регіонального органу ДФС:

– текст примірного договору про визнання електронних документів;

– безкоштовне спеціалізоване програмне забезпечення формування та подання до органів ДФС податкових документів в електронному вигляді.

Новокаховська ОДПІ нагадує, що посилені сертифікати відкритих ключів, дають змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до органів ДФС, а й до органів державної статистики та Пенсійного фонду України. Отримати електронний підпис та консультацію щодо його застосування можна у Відокремленому Пункті реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС при Новокаховській ОДПІ за адресою: м. Нова Каховка, вул. Горького, 11а, телефон 4-52-88 (каб.110).

Перелік документів, необхідних для отримання послуг ЕЦП, а також статус посиленого сертифікату та його термін дії, можна переглянути за посиланням. Перевірити статус електронного підпису можна за допомогою сервісу „ІІТ Користувач ЦСК-1”, розміщеного на сайті Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС (http://www.acskidd.gov.ua).

Шановні платники податків! З метою економії вашого часу, а також власних коштів на придбання бланків звітних документів, уникнення витраченого часу у чергах до інспектора або «вікна» прийому звітності при поданні звітності, (оскільки достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм та передати через мережу Інтернет до фіскальної служби). Новокаховська ОДПІ запрошує вас до Пункту реєстрації користувачів для отримання електронних ключів.

Окрім цього Ви маєте можливість: отримате гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок, оперативно оновлені формати подання документів в електронному вигляді по телекомунікаційних каналах зв’язку (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при введенні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів) та конфіденційно отримувати інформацію щодо стану розрахунків стосовно сплати податків та заборгованості перед бюджетом.