Ми на фейсбуці
Ми у телеграмі
fondsumy-sor@ukr.net
+38 (050) 214-52-29

Підприємцю

Effect #6

Підприємцю

докладніше

Підприємства Сумщини

Effect #6

Підприємства Сумщини

докладніше

Конкурси Фонду

Effect #6

Конкурси Фонду

докладніше

Україна продовжує йти шляхом цифрової трансформації. Реєстрація місця проживання онлайн, автоматична реєстрація ФОП та електронний підпис у смартфоні — ці та інші революційні послуги Мінцифра презентує уже 17 травня під час Diia Summit 2.0.

 

Зміна місця реєстрації онлайн у Дії

Зміна місця реєстрації — одна з найпопулярніших послуг в Україні. І тепер вона буде доступна онлайн у Дії в декілька кліків. Жодних черг та купи документів. Одна заява і онлайн-підтвердження від власника житла. Уже зараз до пілотного проєкту приєдналися Київ, Харків, Вінниця, Луцьк, Рівне. А протягом року послуга буде масштабована на всю країну.

Нещодавно у Верховній Раді зареєстрували законопроєкт, який на рівні держави закріпить декларативну прописку. Вам більше не треба буде ходити у військкомат або у ЦНАП з документами на житло.

Ми працювали над запуском цієї послуги понад рік і нарешті презентуємо її вже 17 травня.

Автоматична реєстрація ФОП

Минулого літа ми запустили найшвидшу у світі реєстрацію бізнесу онлайн на порталі Дія. Це одна з найпопулярніших послуг на порталі. Зареєструвати ФОП можна було за 10 хвилин. За рік функціонування послуги було відкрито 247 тисяч ФОП, з яких понад 50% (124 687) онлайн.

У середньому в реєстратора йде 21 хвилина на обробку заявки (за ідеальних умов насправді ця цифра значно більша). Тобто на обробку цих заяв було витрачено 5 200 313 хвилин. Це 86 671,9 людино-годин або 10 834 робочих днів. Це 43 роки.

Увесь цей час можна зекономити завдяки автоматизації процесу. Уже 17 травня ми запустимо автоматичну реєстрацію ФОП у Дії. Це суттєво спростить процес та пришвидшить розгляд заяви. Тепер реєстрація ФОП займе до 2 хвилин. Це буде однією з найзручніших послуг в Україні.

Дія. Підпис

Сьогодні отримання більшості держпослуг, де потрібна ідентифікація особистості, потребують електронного підпису. Завдяки Дія.Підпис ми даємо кожному українцю зручний та захищений електронний підпис, щоб всі послуги можна було отримувати онлайн і зі смартфона.

Дія. Підпис — це можливість підписувати будь-які документи, отримувати держпослуги просто з телефона вдома, в метро чи під час ранкової кави — у кілька кліків.

Усе, що потрібно зробити, — пройти перевірку за допомогою FaceID. Програма зіставить ваше фото з фотографією із Демографічного реєстру та згенерує електронний підпис.

Це абсолютно безпечно, безкоштовно та максимально зручно. Користуватися можна буде вже з 17 травня.
Долучитися до презентації нових цифрових сервісів можна за посиланням: https://summit.diia.gov.ua